Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Model klasického taxíku z doby hlubokého socialismu poloviny padesátých let. Vozy taxi v té době označoval jen krátký přerušovaný nebo nepřerušovaný pruh na obou stranách vozu a služební číslo na dveřích. Podrobný článek o modelu si můžete přečíst v magazínu Model Depo. První škodovka s celokovovou karoserií. Škodu 1201 využívali hlavně funkcionáři...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...
Výstražný maják PAL Nový Jičín. Pro tento maják se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD ale byly vždy se sirénou a kompletoval je jiný podnik n. p. Tesla). Výstražné majáky PAL se používaly od začátku 70. let na vozech Veřejné bezpečnosti (později i Policie ČSFR), Požární ochrany (později hasičů) a dalších bezpečnostních...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu,...
VAZ 2103 byl nejsilnějším autem policie východoněmeckého komunistického režimu. Licenční italský Fiat alias VAZ 2103 se vyráběl v letech 1973 až 1984 v Sovětském svazu. Název VAZ je zkratkou Volžský automobilový závod. Na Západě se VAZ 2103 prodával jako Lada 1500. Výrobce modelu: iScale/T9 - Model DEPO je dovozcem tohoto modelu do ČR Velikost: 1:18...
Nejnovější čtvrtá generaci nejoblíbenější škodovky − Škoda Octavia. Její elegantní a ostře řezané proporce mají oslovit moderně laděné zákazníky. Oproti Octavii III je větší a má větší zavazadlový prostor. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal...
Model první škodovky s celokovovou karoserií. Využívali ho hlavně funkcionáři komunistického režimu na úrovni krajů a okresů, ředitelé větších podniků, ale i StB. Velká část sedanů šla na vývoz. K obyčejným lidem se tyto škodovky dostaly, až když je stranické a státní orgány vyřadily jako ojeté. Model s kovovými stěrači z detailně leptaného kovu...
Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje se částka pro poštovné ZDARMA
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Těžký nákladní automobil Škoda 706 vyvinula ve 30. letech mladoboleslavská Škodovka. V roce 1945 se jeho výroba přesunula do dalších závodů v Československu. Název 706 vznikl složením číslic 70 (nosnost 70 metráků) a 6 (6 válců motoru). R přidané po válce znamená "Rekonstruovaná". A díky členité masce v "americkém stylu" se náklaďáku říkalo "Krokodýl....
Nejnovější čtvrtá generaci nejoblíbenější škodovky - Škoda Octavia. Její elegantní a ostře řezané proporce mají oslovit moderně laděné zákazníky. Oproti Octavii III je větší a má větší zavazadlový prostor. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal...
Ve své době moderní autobus trambusové koncepce, který vyvinula mladoboleslavská Škodovka. Po znárodnění automobilky ale komunistický režim výrobu Mladé Boleslavi odebral a přesunul ji do znárodněného podniku Avia. Autobus Škoda 706 RO (Rekonstruovaný Omnibus) byl odvozeny od nákladního vozu Škoda 706 R, shodný s ním měl motor a některé další části...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česko Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde neseženete, jsou v druhém e-Shopu Model DEPO: MD/Chytré kostky: www.chytrekostky.cz ▪ společné poštovné při nákupu v obou e-shopech▪ slučuje se částka...
Precizní maják Tesla AZD 530 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Rotátory světel majáku jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Set se skládá z 9 dílů:- 2 ks transparentní barevný kryt majáku-...
model z TESTU Model DEPO: RECENZE MODELU na webu Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Pozadí určené pro novější typ vitrínky Abrex 1:43 (pro modely Škoda 105/120 L, Škoda Fabia R5, Tatra 603 atd.) o rozměrech: 145 x 81 x 63,5 mm (délka x šířka x výška) Pozadí je vytištěné na silný papír 300g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby se dalo vložit do přebalu za vitrínku Abrex. Na pozadí je vytištěný tenký obrys, podle kterého si můžete...
Vůbec první Škoda Favorit, která začátkem 90. let sloužil jako reportážní vůz Zpravodajství Českého rozhlasu. Automobilka Škoda zapůjčila ČRo nejdříve 3 a pak 5 favoritů pro zpravodajství Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Zajímavé je, že vozy nesly logo Škoda, identifikaci koncernu VW a škodovácké služební SPZ "MBS a 4 číslice. Logo ČRO a nápis Radiožurnál se...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Historicky věrné provedení a barva ABREX 1:18, na podstavci se jménem motocyklu, s čirou zpevněnou slídou a kartonovým přebalem.
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...