Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly na rampu (nosič), někdy i na střechu. Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octavia dobře prodávala i na Západě. AZNP jich ale nedokázaly vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly řešení v jiné...
Pozadí určené pro větší typ vitrínky Abrex 1:43 (pro modely Škoda 105/120 L, Škoda Fabia R5, Tatra 603 atd.) o rozměrech: 145 x 81 x 63,5 mm (délka x šířka x výška) Pozadí je vytištěné na silný papír 300g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby se dalo vložit do přebalu za vitrínku Abrex. Na pozadí je vytištěný tenký obrys, podle kterého si můžete...
Model policejní patroly je zhotovený podle vozů Škoda Rapid ukrajinské policie. V roce 2017 ukrajinské ministerstvo vnitra zakoupilo pro Národní policii Ukrajiny a pro dopravní hlídky 150 vozů Škoda Rapid. V té době už ukrajinská policie používala stovky vozů Škoda Octavia I, II a II FL. LIMITOVANÁ EDICE 50 ks - certifikátem je přebal vitrínky, který je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX se ve své době stala propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Výrobce modelu: Norev, France Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka,...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomáhalo...
Nejstarší verze Škoda 1203 ROL (valník se sundavací plachtou), která se vyráběla od roku 1969 v pobočném závodě AZNP Vrchlabí. Verze s vystouplými klikami. Vysoce detailně provedený model: kovové stěrače, kliky, zadní světla atd. jako samostatné díly. Unikátně provedený podvozek s mnoha samostatnými díly jako kardanka, rozvodovka, pérování, nápravy,...
TAZ Š-1203 ROL (valník se sundavací plachtou) se vyráběla od roku 1982 ve státním podniku Trnavské automobilové závody ve Slovenské socialistické republice (ČSSR), poté co tam byla přesunutá výroba z pobočného závodu AZNP Vrchlabí. Verze s hranatými černými nárazníky a skříňkou na nářadí z boku vozu na podvozkovém rámu. Vysoce detailně provedený model:...
Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Lehká vojenská terénní auta Jeep Willys osvobozovala Československo z Východu i ze Západu. Jeep Willys MB, který se vyráběl také jako Ford GPW, se stal hlavním lehkým dopravním prostředkem US Army a sovětské Rudé armády za 2. světové války. Byl to zároveň první sériově vyráběný vůz s pohonem všech čtyř kol na světě. Americká armáda ho používala pod...
Dodávka Škoda 1203 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti od konce padesátých let. V modrých vozech s bílým červeně lemovaným pruhem jezdily vozy VB do roku 1975. Výrobce modelu: BREKINA Modellspielwaren GmbH Germany Velikost: 1:87 Model: kov a plast Balení:...
ÚVMV 1100 GT je prototyp, který se dostal na závodní trati a jednotlivě i do běžného provozu. V 60. letech ho vyvíjel Ústav pro vývoj motorových vozidel ÚVMV v Praze. Celkem se v 70. letech vyrobilo 6 těchto vozů, poslední v podmínkách komunistické "normalizace" už jen díky nadšencům z ÚVMV víceméně ilegálně. Konstruktéři postavili kupé na mechanických...
Nejnovější generace úspěšných vozů Octavia mladoboleslavské Škodovky. Barva a autentické provedení certifikované automobilkou Škoda Auto. Výrobce modelu: Norev, France Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Věrné provedení odpovídající skutečnému vozu Výrobce: IXO Models Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: originální vitrínka s čirým plexikrytem, podstavec se názvem vozu, designová okénková krabička
Asistenční vůz v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Široký výběr komponentů a...
2 a 2 ks novějších Obdélníkových přídavných světel s vzadu zaobleným "hrncem". Jsou určená pro modely starších osobních i užitkových vozidel. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Tato sada obsahuje 8 dílů:- 4 obdélníkové černé hrnce světel- 4 transparentní čirá "bílá" skla světel Výrobce: Czech Auto Legends...
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm věrné barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
RECENZE MODELU na webu Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octavia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Výrobce modelu: Autocult pro Automodels Velikost: 1:43 Model: resin Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Autentické barvy a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
2004 Škoda Octavia II sedan a 2004 Škoda Octavia II Combi byly prvními modely společnosti Abrex. Vyvíjel je ve vývojovém centru Škodovky v mladoboleslavské Česaně souběžně s vývojem skutečného vozu Octavia II, který automobilka ŠKODA AUTO představila v roce 2004 v Paříži.Historicky věrné provedení a barva.Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o....
Závod: FIM Road Racing World Championship 2008 Soutěžní číslo: 52 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18 Materiál: Kov/plast
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...