Jednotliví výrobci přistupují ke zhotovování modelů se specifickým rukopisem a technologiemi. Třídění podle výrobce je proto sběratelskou a také estetickou kategorií.
Pohotovostní vůz pro řešení nehod a poruch autobusů Dopravního podniku hlavního města Praha. Škoda Fabia v autentickém provedení a imatrikulaci Dopravního podniku hl. m. Praha. Historicky věrné provedení a barva. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu. Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Asistenční vůz Škoda Felicia v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX se ve své době stala propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale...