Jednotliví výrobci přistupují ke zhotovování modelů se specifickým rukopisem a technologiemi. Třídění podle výrobce je proto sběratelskou a také estetickou kategorií.
Detailně provedený Jeep Willys britské armády, která za 2. světové války bojovala v severní Africe proti německému Wehrmachtu vedenému maršálem Rommelem. Jeep Willys MB, který se vyráběl také ve Ford Motors jako Ford GPW, se stal hlavním lehkým dopravním prostředkem spojenců. Byl to zároveň první sériově vyráběný vůz s pohonem všech čtyř kol na světě....
Výjezdový lékařský a záchranný vůz systému "rendez-vous" OÚNZ Praha 1 z nemocnice Na Františku v Praze na nábřeží Vltavy. Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka,...
Lehká vojenská terénní auta Jeep Willys osvobozovala Československo z Východu i ze Západu. Jeep Willys MB, který se vyráběl také jako Ford GPW, se stal hlavním lehkým dopravním prostředkem US Army a sovětské Rudé armády za 2. světové války. Byl to zároveň první sériově vyráběný vůz s pohonem všech čtyř kol na světě. Americká armáda ho používala pod...
Ve své době moderní autobus trambusové koncepce, který vyvinula mladoboleslavská Škodovka. Po znárodnění automobilky ale komunistický režim výrobu Mladé Boleslavi odebral a přesunul ji do znárodněného podniku Avia. Autobus Škoda 706 RO (Rekonstruovaný Omnibus) byl odvozeny od nákladního vozu Škoda 706 R, shodný s ním měl motor a některé další části...
Jeep Willys ve službách britského letectva Royal Air Force. V tomto provedení vozil piloty k letadlům a plnil další služby na letištích. Americká armáda ho používala pod názvem U.S. Army Truck, 1⁄4-ton, 4×4 Vehicle. USA vyrobily za války přes 650 000 džípů. Za války dodaly do SSSR přes 50 000 jeepů 1⁄4-ton a 25 000 jeepů 2⁄4-ton Vehicle. Výrobce modelu:...
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Výrobce modelu: Abrex Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Čtvrtá generace prestižní Škody Superb je opět vlajkovou lodí mladoboleslavské automobilky Škoda Auto. Superb dnes už tvoří českou manažerskou klasiku. Je atraktivní luxusní výbavou a elegantním a osobitým designem. Výrobce modelu: Abrex. Velikost: 1:43 Kovový model s karoserií ze zinkové slitiny zamac Balení: podstavec se jménem vozu, plexi...
Model je vyrobený podle skutečného vozu, jsou na něm autentické barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Škodovka, ve které jsme nejčastěji jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka"...
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Jediný masově vyráběný kabriolet v zemích bývalého socialistického bloku. Tato Škoda Felicia Roadster je také oceňovaná jako jedna z nejkrásnějších škodovek. Tento model Škoda Felicia Super z let 1963–1964 byl vybavený silnějším motorem o objemu 1221 cm3. Pro letní sezónu měla Felicia plátěnou stahovací střechu a pro zimní provoz pevnou laminátovou....
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Poslední model škodovky řady 100/110 v imatrikulaci Veřejné bezpečnosti z roku 1975.Škoda 110 L se vyráběla do roku 1977, takže se dostala do žlutooranžovo-bílé barevné kombinace VB jen v menším množství hlavně na Slovensku, resp. v Slovenké socialistické republice (součást ČSSR).Na Slovensku se dochovala dokumentace vozech Škoda 110 L, které takto v roce...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Škoda řady 100/110 sehrála významnou roli v motorizaci socialistického Československa. Technicky i výbavou škodovka s motorem vzadu zaostávala, ale bylo to první auto, kterého AZNP vyrobil víc než milion, a to 1 079 708 vozů všech modifikací. Design "stovky", resp. "stodesítky" je považovaný za nenápaditý a fádní, ale vzniklo z ní vzhledově atraktivní...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octávia dobře prodávala i na Západě. Boleslavský AZNP jich ale nedokázal vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Imatrikulace, kterou hasiči zavedli v roce 1976. Tento vůz také často zabezpečoval průjezd městem těžkým hasičským cisternám. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované...
Standardní auto Veřejné bezpečnosti za socialismu. "Esenbáci" neměli škodovky příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat) a bylo v nich trochu méně prostoru. Typ 742, označovaný také jako "M", byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. Oproti předchozí užší Škodě 105/120 označované jako "užovka" mělo...
2004 Škoda Octavia II sedan a 2004 Škoda Octavia II Combi byly prvními modely společnosti Abrex. Vyvíjel je ve vývojovém centru Škodovky v mladoboleslavské Česaně souběžně s vývojem skutečného vozu Octavia II, který automobilka ŠKODA AUTO představila v roce 2004 v Paříži.Historicky věrné provedení a barva.Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o....
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Závod: FIM Road Racing World Championship 2008 Soutěžní číslo: 52 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18 Materiál: Kov/plast
Závod: FIM Road Racing World Championship Rok závodu: 2008-2009 Tým: Auto Kelly-CP Jezdec: Lukáš Pešek Značka motocyklu: Aprilia Měřítko: 1:18
Plastová vitrínka − průhledný plexi box, krabička pro modely Abrex i jiné v měřítku 1:43 Černý univerzální podstavec − bez otvorů, bez potisku Bílý kartonový přebal − univerzální Rozměry: délka 137 x šířka 83 x výška 65 mm Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43Neobsahuje šroubky a individuální vymezovací vložku
Pohotovostní nebo velitelské auto Požární ochrany v imatrikulaci, kterou hasiči zavedli v roce 1976. Předloha vozu pochází z pražského útvaru PO v Letňanech. Tento vůz také často zabezpečoval průjezd městem těžkým hasičským cisternám. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...