Nejstarší verze Škoda 1203 ROL (valník se sundavací plachtou), která se vyráběla od roku 1969 v pobočném závodě AZNP Vrchlabí. Verze s vystouplými klikami. Vysoce detailně provedený model: kovové stěrače, kliky, zadní světla atd. jako samostatné díly. Unikátně provedený podvozek s mnoha samostatnými díly jako kardanka, rozvodovka, pérování, nápravy,...
TAZ Š-1203 ROL (valník se sundavací plachtou) se vyráběla od roku 1982 ve státním podniku Trnavské automobilové závody ve Slovenské socialistické republice (ČSSR), poté co tam byla přesunutá výroba z pobočného závodu AZNP Vrchlabí. Verze s hranatými černými nárazníky a skříňkou na nářadí z boku vozu na podvozkovém rámu. Vysoce detailně provedený model:...
Minibus Sboru ozbrojené ochrany letišť, SOOL. Zajišťoval převozy vojáků, kteří měli za socialismu paralelní struktury na každém civilním letišti. Historicky věrné provedení, detaily a barva Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO...
Minibus Škoda 1203 v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti od konce padesátých let. V modrých vozech s bílým červeně lemovaným pruhem jezdily vozy VB do roku 1975. Historicky věrné provedení, detaily a barva Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast...
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Těžký nákladní automobil Škoda 706 vyvinula ve 30. letech mladoboleslavská Škodovka. V roce 1945 se jeho výroba přesunula do dalších závodů v Československu. Název 706 vznikl složením číslic 70 (nosnost 70 metráků) a 6 (6 válců motoru). R přidané po válce znamená "Rekonstruovaná". A díky členité masce v "americkém stylu" se náklaďáku říkalo "Krokodýl....
Těžký nákladní automobil Škoda 706 vyvinula ve 30. letech mladoboleslavská Škodovka. V roce 1945 se jeho výroba přesunula do dalších závodů v Československu. Název 706 vznikl složením číslic 70 (nosnost 70 metráků) a 6 (6 válců motoru). R přidané po válce znamená "Rekonstruovaná". A díky členité masce v "americkém stylu" se náklaďáku říkalo "Krokodýl....
Univerzální přívěs pro převoz aut za jakýkoliv automobil s tažným zařízením. Sundávací kovové nájezdy na přívěs Výrobce: IXO Models Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: vitrínka s čirým plexikrytem, podstavec se názvem, designová okénková krabička, ochranný obal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu:Model DEPO - Chytré...
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Škoda 1203 byla designově, koncepcí i výkonem zastaralá už v době svého vzniku v roce 1968. Poctivě ale sloužila za socialismu v celém hospodářství v nejrůznějších funkcích a modifikacích. Škoda 1203 se paradoxně stala poslední škodovkou klasické koncepce s motorem v předu a náhonem na zadní kola. Její výroba udržela na Slovensku až do roku 1997 a ještě...
Ve své době moderní autobus trambusové koncepce, který vyvinula mladoboleslavská Škodovka. Po znárodnění automobilky ale komunistický režim výrobu Mladé Boleslavi odebral a přesunul ji do znárodněného podniku Avia. Autobus Škoda 706 RO (Rekonstruovaný Omnibus) byl odvozeny od nákladního vozu Škoda 706 R, shodný s ním měl motor a některé další části...
Ve své době moderní autobus trambusové koncepce, který vyvinula mladoboleslavská Škodovka. Po znárodnění automobilky ale komunistický režim výrobu Mladé Boleslavi odebral a přesunul ji do znárodněného podniku Avia. Autobus Škoda 706 RO (Rekonstruovaný Omnibus) byl odvozeny od nákladního vozu Škoda 706 R, shodný s ním měl motor a některé další části...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov ZAMAC a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO - Chytré kostky www.chytrekostky.czjedno společné poštovné slučuje se částka pro poštovné ZDARMA
Model ze série Kultovní náklaďáky minulé éry a časopis Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: blistr odtržený od reklamní podložky20102ŠŠŠ
Model vozu Praga S5T první České expedice do Himálaje 1969 s 24stránkovou publikací Naši horolezci podnikli s tímto vozem expedici do Himálaje a tam jako první Češi a Čechoslováci zdolali himálajský vrchol Annapurna IV. Model Czech Auto Legends a Model DEPO je přestavbou modelu Premium Classixxs, tak jak byla zhotovená expediční Praga S5T se speciální...
Asistenční vůz Mercedes-Benz 508D, který používal tovární tým Škodovky v 90. letech Autentické barvy a SPZ Velikost: 1:43 Výrobce: IXO Models Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Tým Buggyra se díky skvělému vývojovému centru a talentovaným pilotům stal těžkou váhou v truck racingu. Švýcar Markus Bösiger do týmu přestoupil v roce 2007 a ještě ten rok se stal mistrem Evropy. V sezóně 2008 se umístil ihned za Davidem Vršeckým a získal titul Vicemistra Evropy 2008. Výrobce modelu: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem