Katalog
Nahrávám...
Nejrozšířenější celosvětově standardizované měřítko zmenšení sběratelských modelů automobilů a dalších vozidel.
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná...
Nová verze Škody Favorit 136 L ve službách Lékařské pomoci Nemocnice Na Františku se symboly modrých růžic na dveřích a kapotách namísto dřívějších červených křížů Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení:...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomáhalo...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem...
Model proslulé "Stejšny" z šedesátých let. V letech 1961 až 1973 se jich v různých verzích smontovalo v závodě AZNP ve Vrchlabí přes 60 tisíc. Přečtěte si další informace o modelu v našem magazínu Model Depo. Historicky věrné provedení a barva Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu,...
Proslulá "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí. 1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Záchranné služby hl. města Prahy VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal Široký výběr komponentů a exkluzívní modely dostanetetaké v druhém...
Proslulá zdravotnická "Stejšna" ze závodu AZNP ve Vrchlabí. Unikátní maska se dvěma sirénami 1964 Škoda 1202 v barvách sanitky Záchranné služby hl. města Prahy VÍCE O MODELU: Recenze na Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka,...
AZNP Mladá Boleslav postavily prototypy Škoda 180/200 RS v roce 1974 pro třídu B5, ve které chtěli proniknout mezi nejsilnější soutěžní vozy ze Západu. Jejich tvary byly odvozené od Škody 110 R, ale byly podstatně snížené a rozšířené. Prototypy disponovaly motory o objemu 1,8 l a 2,0 l, zadní nápravou s převodovkou Porsche a zvětšeným rozchodem kol....
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomáhalo...
1956 Škoda 1201 Sedan v barvách a imatrikulaci, kterou používal Sbor národní bezpečnosti (SNB) komunistického režimu na vozech Veřejné bezpečnosti v padesátých letech. Název "Hlídka VB" se na vozech SNB používal do roku 1960, kdy ho postupně na nových služebních vozech vystřídal název "Veřejná bezpečnost". S modrých vozech s bílým červeně lemovaným...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (hasiči za socialismu) zavedla po roce 1975. Škoda 1203 sloužila "požárníkům", tedy hasičům k mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor posádku i pro hasičské náčiní. Tato mikrobusová verze sloužila hlavně pro operativní dopravu posil k místům zásahu. Historicky věrné barvy a...
Autentické a licencované provedení typického vozu největšího operátora taxislužby v Česku. Druhá generace vozů Octavia a Octavia Combi byla uvedena do výroby v roce 2004 a v roce 2008 byla faceliftovaná na Octavia II FL. Ve verzi sedan i kombi byla oblíbeným vozem TAXI celé republice. Modelová řada vozu střední třídy Octavia, bez ohledu na své generační...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost používala do roku 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné barvy a provedení...
MODEL VYROBENÝ V OMEZENÉ SÉRII Autentické a licencované provedení typického vozu společnosti AAA, největšího operátora taxislužby v Česku.Modelová řada vozu střední třídy Octavia, bez ohledu na své generační provedení, je od roku 1996 nejúspěšnější řadou značky Škoda.Historicky věrné provedení a barva.Výrobce modelu: Abrex, s.r.o.Velikost: 1:43Model: kov...
Klasický vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. Škoda 1203 sloužila Veřejné bezpečnosti v mnoha účelům. Skříňová karoserie poskytovala prostor pro operativní zapisování protokolů na místě pro dopravní VB i pro vyšetřovatele. Nouzově sloužila i jako "anton" pro převoz vězňů. Historicky věrné provedení, detaily a barva...
Klasické provedení sanitky z dob socialismu sedmdesátých a osmdesátých let. Škoda 1203 byla zastaralá koncepcí i výkonem už v době svého vzniku v roce 1968, ale pro zdravotnictví byla oproti předchozím "kombíkům" pokrokem. Skříňová karoserie poskytla záchranářům víc prostoru pro péči pacientů při převozu. Škoda 1203 se udržela ve výrobě na Slovensku...
Pozadí určené pro větší typ vitrínky Abrex 1:43 (pro modely Škoda Fabia R5 a další o rozměrech:145 x 81 x 63,5 mm (délka x šířka x výška) Pozadí je vytištěné na silný papír 300g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby se dalo vložit do přebalu za vitrínku Abrex. Na pozadí je vytištěný tenký obrys, podle kterého si můžete pozadí oříznout a vlepit na...
Výstražný maják PAL Nový Jičín. Pro tento maják se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD ale byly vždy se sirénou a kompletoval je jiný podnik n. p. Tesla). Výstražné majáky PAL se používaly od začátku 70. let na vozech Veřejné bezpečnosti (později i Policie ČSFR), Požární ochrany (později hasičů) a dalších bezpečnostních...
Výstražný maják PAL Nový Jičín. Pro tento maják se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD ale byly vždy se sirénou a kompletoval je jiný podnik n. p. Tesla). Výstražné majáky PAL se používaly od začátku 70. let na vozech Veřejné bezpečnosti (později i Policie ČSFR), Požární ochrany (později hasičů) a dalších bezpečnostních...
Výstražný maják Elektra LB-3, který se na vozy československých bezpečnostních sil a na dopravní prostředky montoval hlavně v 60. letech. Výrobce majáku: Polsko 1958−1970 Modrý maják s předností v jízdě se montoval na vozy Veřejné bezpečnosti, Požární ochrany, ČSLA a na sanitky. Výstražný oranžový maják se montoval na dopravní techniku armády a...
2 výstražné majáky s kulatým krytem Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem Jeden rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 2 dílů: - podstavec se světelným rotátorem - transparentní barevný kryt Tato sada stavebnice obsahuje 4 díly:-...
Novější typ výstražného majáku FER-Ruhla, který se montoval na vozy československých bezpečnostních sil a dopravní, zemědělská a stavební vozidla. Používal se hlavně tam, kde nebyl vhodný větší maják PAL Nový Jičín. Výroba: Ruhla NDR (Východní Německo) 1975 až do 90. let Profesionální model, který je zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do...
Starší typ výstražného majáku FER-Ruhla, který se montoval na vozy některé československých bezpečnostních sil a dopravní, zemědělská a stavební vozidla. Výroba majáku: Ruhla NDR (Východní Německo) v letech 1969 až do 2. poloviny 70. let Profesionální model, který je zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem Jeden rotátor...
Tyto majáky jsou skladem v našem e-Shopu Chytré kostky / Model DEPO KOUPIT 2 výstražné majáky s kulatým krytem Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem Jeden rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Sestavený model majáku se skládá ze 2 dílů: - podstavec se světelným rotátorem...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX se ve své době stala propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (dnešní hasiči) zavedla v roce 1976. Několik šestsettrojek se do služby hasičů dostalo za socialismu jen jako ojeté vozy, vyřazené po okresních stranických funkcionářích. Podrobnosti o modelu se dočtete na webu Modeldepo.cz. Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...