Katalog
Nahrávám...
Nejrozšířenější celosvětově standardizované měřítko zmenšení sběratelských modelů automobilů a dalších vozidel.
Výstražný maják PAL Nový Jičín. Pro tento maják se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD ale byly vždy se sirénou a kompletoval je jiný podnik n. p. Tesla). Výstražné majáky PAL se používaly od začátku 70. let na vozech Veřejné bezpečnosti (později i Policie ČSFR), Požární ochrany (později hasičů) a dalších bezpečnostních...
Tyto majáky se vyráběly s užším, nebo širším podstavcem (základnou). Majáky s užším podstavcem se montovaly přímo na střechu nebo na rampu (nosič). Majáky PAL se širším podstavcem se montovaly pouze na střechu.Pro výstražný maják PAL se často používá nesprávný název tzv. "AZD 500 bez sirény" (majáky AZD byly vždy se sirénou a kompletoval je podnik n. p....
Precizní maják Tesla AZD 530 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Rotátory světel majáku jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Set se skládá z 9 dílů:- 2 ks transparentní barevný kryt majáku-...
Precizní maják Tesla AZD 530 v měřítku 1:43 určený pro modely aut Veřejné bezpečnosti, Policie ČSFR a ČR, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do kovových forem. Rotátory světel majáku jsou pochromované metodou vakuového pokovení. Set se skládá z 9 dílů:- 2 ks transparentní barevný kryt majáku-...
Série Model DEPO − OSOBNOSTI: Legendární posádka mladoboleslavské Škodovky, vítězi Rally Bohemia 2016 − Jan Kopecký a Pavel Dresler Pozadí se vkládá za vitrínku. Podle ořezových značek si ho můžete oříznout a vlepit dovnitř. Helma je balená zvlášť,POKUD CHCETE HELMU NALEPIT NA STŘECHU MODELU, NAPIŠTE TO DO OBJEDNÁVKY. Výrobce: Model DEPO, číslovaná...
Série Model DEPO − OSOBNOSTI: Legendární posádka mladoboleslavské Škodovky, vítězi Barum Czech Rally Zlín 2016 − Jan Kopecký a Pavel Dresler Pozadí se vkládá za vitrínku. Podle ořezových značek si ho můžete oříznout a vlepit dovnitř. Helma je balená zvlášť, POKUD CHCETE HELMU NALEPIT NA STŘECHU MODELU, NAPIŠTE TO DO OBJEDNÁVKY. Výrobce: Model DEPO,...
LIMITOVANÁ EDICE 150 se zataženou zadní plachtou a 150 ks se staženou zadní plachtou Výrobce modelu: Autocult pro Automodels Velikost: 1:43 Model: resin Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
LIMITOVANÁ EDICE 150 se zataženou zadní plachtou a 150 ks se staženou zadní plachtou Výrobce modelu: Autocult pro Automodels Velikost: 1:43 Model: resin Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka, designový kartonový přebal
Originální "větší" kartonový přebal na vitrínku modelů Abrex z modelu Škoda Fabia III R5 Abrex 1:43 ABREX 1:43 - nový přebal na vitrínku modelu
Precizní maják VMM 024 v měřítku 1:43 určený pro modely aut policie, hasičů a dalších bezpečnostních sil. Profesionální výrobek zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Rotátor světel majáku je pochromovaný metodou vakuového pokovení. Set se skládá ze 4 dílů: - černý podstavec - černý držák majáku - pochromovaný světelný rotátor...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Veřejná bezpečnost zavedla v roce 1975. "Šestsettrojky" se do služby socialistické policie dostávaly zpravidla až jako ojeté, vyřazené vozy po stranických funkcionářích. "Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s hliníkovou osmikanálovou hlavou vyráběnou pro...
Vůz v barvách a imatrikulaci, kterou Požární ochrana (dnešní hasiči) zavedla v roce 1976. Několik šestsettrojek se do služby hasičů dostalo za socialismu jen jako ojeté vozy, vyřazené po okresních stranických funkcionářích. Podrobnosti o modelu se dočtete na webu Modeldepo.cz. Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
2004 Škoda Octavia II sedan a 2004 Škoda Octavia II Combi byly prvními modely společnosti Abrex. Vyvíjel je ve vývojovém centru Škodovky v mladoboleslavské Česaně souběžně s vývojem skutečného vozu Octavia II, který automobilka ŠKODA AUTO představila v roce 2004 v Paříži.Historicky věrné provedení a barva.Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o....
Model první škodovky s celokovovou karoserií. Využívali ho hlavně funkcionáři komunistického režimu na úrovni krajů a okresů, ředitelé větších podniků, ale i StB. Velká část sedanů šla na vývoz. K obyčejným lidem se tyto škodovky dostaly, až když je stranické a státní orgány vyřadily jako ojeté.Historicky věrné provedení a barvaČlánek o tomto modelu...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stopětky se ve službě Veřejné bezpečnosti neobjevovaly příliš často. "Esenbákům" nevyhovoval jejich slabší motor a neměli škodovky příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako...
Pohotovostní nebo velitelské auto Požární ochrany v imatrikulaci, kterou hasiči zavedli v roce 1976. Předloha vozu pochází z pražského útvaru PO v Letňanech. Tento vůz také často zabezpečoval průjezd městem těžkým hasičským cisternám. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Pohotovostní vůz pro řešení nehod a poruch autobusů Dopravního podniku hlavního města Praha. Škoda Fabia v autentickém provedení a imatrikulaci Dopravního podniku hl. m. Praha. Historicky věrné provedení a barva. Abrex 1:43, na podstavci se jménem vozu, s plexikrytem a kartonovým přebalem VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu. Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Asistenční vůz Škoda Felicia v imatrikulaci Ústředního automotoklubu z doby, kdy se ÚAMK snažil "žlutými anděly" získat dominancí na poli asistenčních služeb v Česku. Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Elegantní dvoudveřová Škoda MBX byla ve své době propadákem, ale dnes je jednou z nejdražších škodovek. Zachovalo se jich jen několik desítek, a proto se dnes zrestaurovaná prodává za víc než milión korun. Pro západní trhy navrhli konstruktéři karosérii v americkém stylu bez sloupků mezi bočním skly a s dveřmi bez rámů oken. Po zahájení výroby ale byla...