Značka skutečného vozu, podle kterého je model ztvárněný
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomáhalo...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Škodovka, ve které jsme jezdili za socialismu. Toto auto se poprvé dalo někdy koupit v tehdejší Mototechně nebo prodejně Škoda i bez delšího pořadníku, pokud jste netrvali na konkrétní barvě. Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Stodvacítky patřily ke standardním autům Veřejné bezpečnosti vedle vozů LADA a Volha. "Esenbáci" je neměli příliš v oblibě, protože v zimě topily méně než "žigulíky" (sovětský licenční Fiat). Typ 742 byl poslední větší modernizací "embéčka" s motorem vzadu. První vozy 105/120 vyráběné v letech 1976 až 1983 byly označované jako "užovka". V roce 1984 je...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Okouzlující Škoda 110 R vznikla paradoxně z nevýrazné řady Škoda 100/110. Jde o jediné coupé, které se vyrábělo velkosériově v někdejším socialistickém táboře. Slabý motor a nepříliš dokonalé zavěšení zadních kol v kombinaci s motorem umístěným za zadní nápravou nepropůjčovaly Škodě 110 R sportovní vlastnosti, ale to lidem bohatě vynahradily její...
Exportní provedení "šestsettrojky". Nejmladší verze legendární Tarty 603 a zároveň poslední československý vůz s kdysi revoluční proudnicovou karosérií. "Papalášské auto" − tak vnímali lidé za socialismu luxusní vůz, který byl určený jen pro nomenklaturu režimu. Smrtelník se k Tatře 603 dostal až při výprodeji ojetých služebních vozů a i v tak byly velmi...
Poslední československé kupé (Coupé) − Škoda Rapid 136 Tímto Rapidem skončila dlouhá řada semi-sportovních škodovek Škoda Felicia, Škoda 1000/1100 MBX, Škoda 110 R, Škoda Garde a Škoda Rapid. Dvoudveřové Favority sportovního střihu už skončily jen ve fázi prototypu.Poslední řada Rapidů měla motor s osmikanálovou hlavou vyráběnou pro Favorit a zadní...
2008 Multicar Fumo Sklápěč Věrné barvy a další detaily ABREX 1:43, na podstavci se jménem vozu, s čirým plexikrytem a kartonovým přebalem
Přesně v této barvě a provedení stojí tento vůz 1932 Škoda 860 − Modrá tmavá - v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi. Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV....
Škoda 860 patřila k reprezentační špičce mladoboleslavské automobilky škoda. Tento luxusní vůz se vyráběl v provedení jako šestimístná i osmimístná limuzína nebo kabriolet. Motor tvořil řadový osmiválec o objemu 3380 cm³ se spodovým rozvodem SV. Výkon 60 koní umožnil automobilu dosáhnout rychlosti až 110 km/h, a to při hmotnosti 1265–1850 kg. V letech...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
1988 Škoda Favorit v provedení Veřejné bezpečnosti z let 1988 až 1991 Favority sloužily v barvách Veřejné bezpečnosti nejen za socialismu do roku 1989, ale s nápisy VB jezdily i po listopadové revoluci až do poloviny roku 1991. Až od června 1991 totiž československé ministerstvo vnitra transformovalo Veřejnou bezpečnost v Policii ČSFR a ČR. Historicky...
Škoda Favorit VB (ABREX 1:43) s majákem AZD 500/501 (Czech Auto Legends CAL 1:43) Namontovaný model majáku v měřítku 1:43 je profesionální výrobek CAL zhotovený tlakovým vstřikováním plastů do ocelových forem. Jako jediný model majáku AZD 500/501 v měřítku 1:43 má pochromovaný vnitřní rotátor světel. Model majáku se skládá ze 4 dílů: - černý...
Klasický výjezdový a velitelský automobil tzv. Požární ochrany (hasiči) z doby socialismu. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal Exkluzívní modely, které jinde...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
1982 Škoda 120 L, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval originální škodovácká rallye kola "Dělítka". Tato kola byla určená hlavně pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" na soutěžní vozy byla pro sériové vozy homologovaná, ale Dopravní inspektorát je zpravidla zapsal do...
1982 Škoda Garde, na kterou si "frajer v osmdesátkách" namontoval škodovácká rally kola "dělítka". Tato kola byla určená pro soutěže, ale lidé je za socialismu sháněli, aby s nimi dodali svému autu sportovní image. "Dělítka" měla vyšší hmotnost než užívanější rallye kola "loukotě", ale víc připomínala "zápaďácké hliníkáče".Kovový mode model: Abrex...
Výjezdový lékařský a záchranný vůz systému "rendez-vous" OÚNZ Praha 1 z nemocnice Na Františku v Praze na nábřeží Vltavy. Podrobný článek o modelu na Model DEPO Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Výrobce: Abrex, s.r.o. Velikost: 1:43 Model: kov a plast Balení: podstavec se jménem vozu, plexi vitrínka,...
Škoda Favorit byla v osmdesátých letech v AZNP Mladá Boleslav revolučním vozem. Po čtvrt století ukončila tehdy už problematickou koncepci motoru uloženého za zadní nápravou. Favorit se zároveň stal první škodovkou s moderní koncepcí motoru vpředu s náhonem na přední kola. Byl vyvinutý ve velmi rychlé době tří let poté, co několik předchozích projektů...
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
"Škoda Fabia III R5 - Rally Bohemia 2016 #1 Kopecký - Dresler" v unikátním designu Ferat připravená exkluzívně pro 35. výročí filmu "Upír z Feratu" a Rally Bohemia 2016. Originální kovový model Abrex 1:43 Balení: kompletní originální balení Abrex, černý podstavec Abrex se jménem vozu, průhledná plexivitrínka ČLÁNEK o modelu na webu Model DEPO
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Kovový model značky Abrex ve velikosti 1:43 Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Kartu pozadí zasíláme k nákupu libovolného modelu z e-shopu: Shop Model DEPO nebo Model DEPO/Chytré kostky Pozadí je vytištěné na silný papír 250g. Je oříznuté do lichoběžníkového tvaru, aby přesně zapadlo do vitrínky Abrex. Doporučujeme na zadní stranu karty kápnout gelové lepidlo Pattex nebo nalepit dozadu čtvereček oboustranné lepenky, aby karta...
Škoda Fabia III R5 a pozadí vitrínky se symboly vítězství v této rally Originální model Abrex s originální vitrínkou a přebalem. Na zadní stěně vitrínky je pozadí od Model DEPO - silný karton 300 g ve dvou bodech přichycený pružným lepidlem Pattex. Toto lepidlo neleptá plexi a je možné ho seškrábnout. Nejúspěšnější soutěžní vůz Škoda Motorsport v tomto...
Československá tříkolka Velorex s charakteristickou „karoserií“ z koženky a plátna. Velorex je svou koncepcí a vzhledem nejen kuriózní a podmanivě „ošklivý“ až krásný, ale stal také se sociálním a kulturním fenoménem. Toto vozítko dnes známe hlavně z retro filmů a veteránských srazů. Svou roli sehrálo i při motorizaci Československa, když pomohlo v...